Ge mig sol och värme!




Igår satt jag och min finaste Sara och laddade för vår resa till Kos som går av stapeln den 14 juli och en vecka framåt. Vi såg "min stora feta gerkiska semester" och proppade i oss diverse godis. Nu i efterhand ångrar jag godismölandet. Vad händer med beach 2010? Former ska man ha har jag hört. Det är så jag jobbar tror jag! Några svettiga pass på gymmet så är saken biff, eller är det jag som är biff? HA HA.

När jag såg i tidningen idag att det är ett nytt snöoväder påväg in över västsverige var jag nära tårar. Men jag fortsätter kämpa, för att jag vet att jag ska få se solen, om ett halvår. Och bara för att protestera mot kyla, snö och massa minusgrader beställde jag nya sandler och en ny bikini från H&M idag. Lite inspiration som gör att jag inte deppar ihop. Det var mitt solsken denna måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback