Göteborg <3



När man bara älskar livet hur mycket som helst! Pussis

Efter mycket tankar, många funderingar och en del tårar tog jag ett beslut. Idag känns resultatet av beslutet som en saga. Beslutet om att stanna kvar i Göteborg ytterligare en tid resulterade i att jag verkligen har förståt vilken fin familj jag har. Jag är så himla glad att jag har fått träffa alla dem människor som jag idag kallar min familj. Jag har en stor familj och det känns fantastiskt bra. Pappa, Lena, Mamma, George, Sofie, Sofia, Anna, Johan, David, Conrad, Nicolina, Ruben och Edvina. Hoppas att jag inte glömde någon nu.

Under den här prövotiden i Stockholm har funderingarna gått mycket fram och tillbaka. När vi började leta lägenhet brast det. Mitt liv är just nu i Göteborg. Om ett par år kanske jag känner nått annat. Möjligheterna finns kvar i Stockholm och det är jag innerligt glad för! Just precis nu är inte ett bra jobb det viktigaste för mig, utan det viktigaste är att njuta och ta vara på varje sekund av livet. Jag är lyckligare än någonsin i Göteborg nu och det är jag inte beredd att lämna för ett liv som kanske blir ännu bättre i Stockholm men ett liv som också kan bli tufft och ett liv där jag inte är fullt lika lycklig som här. Jag kan inte se ett liv där jag inte har mina kompisar ett stenkast bort utan ett telefonsamtal bort. Just nu är mitt liv här och här ska det förbli en tid framöver.

Kanske är jag feg. Men jag tror helt enkelt inte att jag är mogen nog, ÄN. Lite mer kött på benen, lite mer erfarenhet och ett par år senare. Vem vet hur mitt liv ser ut då? Detta var ett stort och jobbigt beslut. Men det har gett mig otroligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback