Love of life



Min familj kan vara det finaste jag vet. Igår traskade jag, mamma, George och syster ner till mormor. Vi fikade lite och pratade lite innan vi traskade vidare till den nyöppnade thairestaurangen som finns i Surte. Trots ett och annat besök i thailand och trots att maten aldrig kan smaka som den gör där så fick den godkänt från samtliga i familjen. Syster anna hade förstårs föredragit en kebbabtallrik, men ingen är förvånad. Promenaden hem slutade i snöbollskrig och ett och annat skutt i diket. Så mogna är vi i våran familj.

På kvällen hade vi styrt upp en match i bowling. Kan bara säga som fröken EriKsson: jag kanske inte kan spela innebandy, men bowla, det kan jag! Slutar aldrig förvånas över mina talanger. Avslutade dagen, helt utmattad, med film och allt som hör där till med fina flickor och goa grabbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback