Sunday!

 
Hej deppslappmyssöndag!

Eftersom att det står innebandynörd i pannan på mig hoppade jag av glädje när jag imorse skulle åka och skåda min fantastiskt duktiga kusin i Munkegärdehallen. Mamma belönade mig med en semla när vi kom hem. Och genast kom ångesten, därav följde en löptur på Surtes snötäckta gator. Efter det släpade jag med mig lite godis och en film ner till min Sara som fick råda bot på dagens deprimerade Linda. När allting käns lite tugnt, då är Sara rätt medicin. När sedan Råbin dök upp var mina problem som bortblåsta för en stund. Fast ja. Inte bokstavligtalat. En ganska deppig men mysig söndag. Får ni ihop det? Det fick jag.  

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart att jag får ihop det du är bäst

2010-01-25 @ 06:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback