Att tvätta kan vara kul.



Medan jag sitter och väntar på att mina smuttsiga kläder ska bli rena passar jag på att kika igenom lite bilder från Kos. Har inte träffat Sara sedan vi kom hem. Det är lite konstigt att vara nära en människa varje minut en vecka och nästa vecka inte ses någonting. Kanske är det bra, men jag saknar henne. Tur att hon snart är hemma igen.

Jag har även hunnit med att handla och äta upp resten av pannkakorna idag. Duktigt, jag vet. Men får man inte roa sig på Hatten så får man äta pannkakor. Ganska bra deal ändå. Tänkte ta mig till gymmet när tvätten är klar. Men regnet som hotar med sitt blöta jag skrämmer mig faktiskt lite och jag vet inte om jag kommer att övervinna min rädsla för att bli blöt idag. Får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback