Lill-lördag.

Igår var det tisdag vilket för mig innebar jobb och träning i vanlig ordning. Sedan mötte jag upp min Malin för en glass i gräset i solen. Helt jäkla underbart. Sedan tände jag alla lampor, satte på tven i hopp om att somna utan att behöva bli allt för mörkrädd. Vaknade klockan 00.23 och släckte tven innan jag somnade som en sten igen. Härligt! Vaknade upp till klarblå himmel. Återigen kände jag efter riktigt noga om jag möjligtvis kunde hitta en sjukdom i någon del av kroppen. Nej. Det var bara att stiga upp och pallra sig till jobbet. Väl på jobbet möts jag av ett kontrakt till 2010-11-30. Ja tack och dagen blev med ens lättare. Detta ska jag fira med att köpa en ny kamera eftersom att blixten har gett upp på min gamla. Party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback