Pannkaksbak.



Kan nu mera skriva upp mig på listan pannkaksexpert. Efter att ha snurrat runt på stan och fått inhandlat en kamera tog jag en promenad hem till Olskroken. Väl hemma satte jag igång att steka pannkakor. Blir en rastlös själ när jag inte tränar. Pannkaksbak var en lagom sysselsättning för att göra mig utmattad. Skulle behöva kila till ICA och handla batterier till MP3en som jag inhandlade idag, men jag vet inte om jag orkar, för att det är ju så otroligt långt att gå dit.

När jag bodde hemma så tänkte jag: Tänk sedan när jag bor i stan, då kommer jag att ha nära till allt. Men nu känns allting ändå långt bort. Fast det är det inte egentligen. Jag går till jobbet, jag går till affären, jag går till nordstan och jag kan gå till Pettson. Hur bra som helst! Jag är bara lat, för lat.

Vet ni? Pannkakorna var riktigt goda! Hade tänkt bjuda syrran på ett par, men får ta dem till frukost imorgon. Synd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback