Sjuktsjuktsjukt.



Det hela blev ganska oklart efter att ha druckit tre öl. Klockan var inte ens åtta när jag kände att alkoholen hade nått ut i blodet. Det kändes inte helt okej, men det var fredag, det var after work och jag hade dagen innan fått mitt kontrakt förlängt. Kvällen spårade ur fullständigt efter att vi hade besökt lounge och vi begav oss vidare emot exet. Dans, underbara människor och alkhol var kvällens kombo. Efter en sväng på exet mötte jag upp min Malin och vi gick till Deep. Där stannade vi tills vi insåg att det var dags att åka hem. Helt sjukt är bara förnamnet på denna kvällen. Men roligt det hade vi och jag är så himla nöjd med kvällen. Mina vänner är my love of life!

Det är lördag, Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback