Bröllop vs. Liseberg



Vad är väl ett bröllop på slottet när man kan vara på Liseberg med underbara människor?

Efter att ha övervägt om det var för dåligt väder för att kila till liseberg både en och två gånger tog jag mitt mod till fånga och vågade mig ner till bussen. Plockade med mig en av mina bästa på vägen och vi hade en utomordentligt trevlig kväll på Liseberg. Jag förlorade femkampen, vann ingenting på hjulen och frös som bara den. Men annars var allting bra! Älskar mina vänner och hade en riktigt supermysig afton faktiskt. Det viktigaste är inte att vinna utan att ha roligt var det en klok vänn som sa. Trots det stod vi och svor och bankade för att vi förlorade, men det var det väl ingen som såg? Tävlingsmänniskor hela vägen ut i fingerspettsarna. Tack mina fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback