Dagdrömmer.

 

Om tre veckor är det dags för mig och min fina vänn Sara att bege oss ut på resande fot. Destinationen är Grekland, vad annars? Om man kollar på hur mina resor har gått världen över har jag mestadels varit grekland troget när det kommer till charterresorna. Med den bästa grekstyvpappan man kan önska sig är det svårt att inte ha ett stort hjärta för landet. Det ska bli alldeles fantastiskt att få tillbringa en vecka med bad, sol, träning, god mat och goda paraplydrinkar med en riktig pärla på ett förhoppningsvis fantastiskt ställe. Lovely.

Sedan drömmer jag om att åka till Thailand, New York, Australien, San Fransisco, London, Venedig, Barcelona, Rom... Listan kan göras lång och kanske går vissa drömmar i uppfyllelse inom det närmsta året, kanske inte. Planer smids.

Dåligt väder på Kos 14-23/7? Finns inte i mina dagdrömmar iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback