Helgen har varit bra!



Så var det snart måndag igen, först ska jag hinna med ett s-corepass på gymmet med mina damer och sedan blire bio med fina flickor.

Helgen har spenderats bland soffor, hushållsartiklar och annat nödvändigt inför en flytt på IKEA och Ullared. Min mamma har fått stå ut med alla mina synpunkter och åsikter om hur det ska vara och hur det ska se ut. Och jag kan acceptera att hon är trött på mig efter dessa två dagar. Tur att jag snart flyttar. Men jag kommer sakna henne, det vet jag. Men hon kanske inte saknar mig lika mycket efter denna helgen. 

Igår hade jag världens mysigaste kväll i form av Sara och egenmixadpizza på ett hak på Avenyn. Och vi avslutade med the, planer för framtiden och ännu massa mys på Condeco. Vi fick även påhälsning av en gammal och saknad vänn. Myspys!   

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu kan vi namnet på drinken, tjusigt! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback