Kreativ

Oj, vad jag känner mig kreativ idag. Jag sprudlar av energi och det är tur att jag har sladd på mitt headset annars hade jag inte suttit still i min kontorsstol. Mest vill jag ut i solen och springa, långt bort, svettas och njuta av det vackra vädret. Men jag har två timmar kvar på jobbet sedan lär jag vara tillräkligt trött för att åka hem och bädda ner mig. Typiskt. Tänkte stiga upp tidigt imorgon och ta en löprunda innan jobbet, får väl se hur det blir med den saken när klockan ringer.

Väldigt lite att göra idag, antar att folk har gått på midsommarledighet och inte vill ägna sin tid i telefonkö när man kan ägna den åt att vara ute och njuta av sommaren. Jag förstår dem. När jag sitter här fastkopplad i headsetet hinner jag fundera en del, kika runt på bloggar och andra modesidor. Det är otroligt inspirerande och jag känner att jag verkligen skulle vilja komma igång med symaskinen igen. Är ute efter en maxiklänning och hur kul vore det inte att sy sin egen? Som är designad a la Linda liksom? Det blir till att springa förbi en tygaffär inom en snar framtid.

Njut av solen ni som kan och tänk lite på mig. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback