Life is Life

Dricker kaffe, vaknar till liv och känner att jag mår bra. Mamma stormade in på mitt rum klockan sex och trodde att jag hade försovit mig, jag trodde också det i några sekunder, men sedan kom den ljuva verkligheten ikapp och jag kunde dyka in i drömmarnas värld igen. Vad jag drömde? Om en vacker värld med prinsar och prinsessor... Nä. Väldigt oklart. Brukar inte komma ihåg vad jag drömmer.

Gårdagen var en tokigt mysig historia. Tacos, mys, bastu och ännu mer mys med toppenbra tjejer. Sånt man borde göra oftare. Kvalitetstid med sånna som man tycker om. Tack tjejer! Och snart ska jag ta mig ner emot bussen med en riktig pärla. Vi ska till gymmet och svettas innan jag ska inta kontoret i gårda. Leva livet!

Nog om detta, hörs senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback