Lunch.

Måndagens lunch bestod av kycklingsallad, efterrätten blev ett rött äpple. Mums. Så nu har jag mättat min mage och ska snart inta nästa pass. Började något senare än normalt idag och tog mig en välförtjänt sovmorgon. Japp, det var jag värd. Hade tänkt köra ett morgonpass i form av löpning men jag låg kvar och gottade mig med en bok imorse istället. Får ta igen det imorgon och resten av veckan. Jobbar sena dagar varje dag så stiger jag bara upp i tid så kan jag hinna med gymmet innan jobbet. Like it alot. När solen skiner är det betydligt lättare att ta sig ur sängen och sätta fart på dagen! Fyradagarsvecka, innebandy på schemat ikväll och rykten om sol på midsommar gör denna måndag strålande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback