Drömma kan man!

När man har haft en helt fantastiskt rolig och händelserik helg och ändå är utvilad på måndag morgon, då har man tagit till vara på varje sekund av helgen på precis rätt sätt! Gårdagen avslutades efter ett S-core pass på Bergakungen men lite mat, godis och Sex and the city med underbara tjejer. Filmen har blivit både risad och rosad. Jag har hört mycket negativt kring den. Kanske var det också pågrund av att jag inte hade några förväntningar som jag tyckte att filmen var helt fantastisk? Alla fantastiska små klädbakelser får mig att inspireras, deras starka karaktärer får mig att vilja leva ut mitt liv och uppfylla alla mina drömmar. Staden New Yourk får mig att drömma långt långt bort. Men tillbaka till verkligeheten, det är bara var bara en film.

Jag spenderar min dag med mina kollegor i Göteborg på mitt jobb. Och jag måste än en gång konstatera hur lyckligt lottad jag är som är där jag är och lever det livet jag lever. Lite övertid och sedan rör jag mig till Skatås för träning med tokbra tjejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback