Vilken start!

Sommar och sol i Göteborg, helt fantastiskt. Fast hade jag inte haft några fönster att titta ut igenom hade jag gissat att det var vinter. Sitter med tjocktröja och luva och fryser här på kontoret. Försöker intala mig själv om att det blåser alldeles för mycket ute för att det ska vara behagligt att vara ute. Vem försöker jag lura?

När min klocka ringde imorse så funderade jag många gånger på hur dum jag är, vad sjutton jag ger mig in på och varför i helvette jag bokade ett spinningpass klockan 06:45 imorse på Sportlife Domkyrkan. Men jag bestämde mig och kravlade upp. När jag väl var där gick allting väldigt smärtfritt och efter att jag svettats kopiöst mycket och tagit mig igenom spinningpasset fortsatte jag med att lyfta lite skrot innan jag avslutade med en sväng i solariet. Får man inte njuta av solen får man ta till solariet.

Jag är otroligt glad att jag vann över sängen imorse och begav mig iväg. Det var en alldeles utmärkt start på dagen! Mer morgonpass, helt klart! Efter att ha tagit en välförtjänt och behövlig dusch trippade jag till condeco och köpte kaffe innan jag kilade vidare till jobbet. 

Underbara liv! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback