Den gamle kroppen.



Systerdag på stan, massa shopping, fika och mys. Väl behövligt. Love of life kan man säga. Efter det var tanken stan och vi kom så långt som till centralen innan jag kände hur opepp jag var. Mina tolv dagars arbete har tagit hårt på mig och jag har inte heller vart helt kry under veckan som gått. Så en bussresa fram och tillbaka till stan och en dusch senare har jag krypit ner under täcket. Så nöjd jag kommer att vara med mtt kloka beslut imorgon. Må hända att jag är tråkig, men för en gång skull säger min kropp ifrån och då är det bara att lyssna. För den här gamla kroppen, den får stå ut med mycket!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fräscha brudar och en super go morotskaka! Me likie!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback