Fredagsmys!

Jag är nog den lyckligaste tjejen någonsin idag. Det är fredag, det väntar mys med Sara och jag har ett simkort i mina händer igen. Vilken lycka! Jag kan leva ett normalt liv igen. Nu ska jag bara slänga brevet till försäkringsbolaget på posten och hoppas att jag kan införskaffa en ny Iphone så är ordningen återställd. Väldigt viktigt om ni frågar mig.

Snart är det dags att stämpla ut, handla lite gott och ställa in siktet på Saras soffa. Ska bli mys att få umgås med damen igen. Eftersom att min jobbvecka har varit relativt kaosig har vi inte kunnat kombinera träning med tjöt och jag har inte kunnat telefonera på hela veckan. Men nu så…

Resten av helgen är oklar. Jag tror jag gillare!

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback