Göteborg

I helgen ryktades det om 20+ i delar av landet. Jag har gått och grämt mig över att jag bor i en stad där det fortfarande är vår. Men imorse när jag stack ut näsan genom dörren insåg jag att värmen hade nått till Göteborg. Och jag är evigt tacksam över att bo i denna stad. Under en tid funderade jag på att bege mig mot den svenska huvudstaden. Men förnuftet och verkligheten kom ikapp mig och jag valde att stanna kvar i min hemstad Göteborg. Vilket jag är otroligt glad för idag. Och nu är jag ute efter en fin liten trevlig lägenhet i mitt Göteborg vilket inte verkar vara en lätt uppgift. Det har jag ju förvisso full förståelse för, alla vill väl bo i Göteborg? Men ge mig en lägenhet nu för sjutton!

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback