Intensivt.



Jag är totalt utmattad, två dagar kvar på jobbet och jag har rott i land detta 12dagarspass. Intensiva dagar när Telia slänger ut sommarkampanjer tillsammans med kundbrev om förändrade avgifter för kunderna. Men kul har vi och det är det viktigaste för mig.

Efter dagens jobb blev det kondition och mage/rygg med damen på dalvägen. Jag trivs som en fisk i vattnet på Sportlife Ullevi och tur är väl det med tanke på att jag spenderar en hel del tid där. Och det kan ju omöjligt ha och göra med mitt nya tokfräscha ragg på gymmet att göra. Och jag har löst ragget alldeles själv, utan hjälp från Malin "jag ville bara hjälpa till" Erikssons hjälp. Men jag tror för en gångs skull att det hade blivit bättre om du hjälpte till i detta läge pärlis. Löser du?

Efter gymmet fyllde jag på med energi och kärlek. Thai med min älskade Sara. Gott med mat och fantastiskt sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback