Pigg och glá!

Solen skiner, himlen är blå men skulle jag påstå att det är varmt på utsidan skulle jag ljuga. Så länge solen skiner klagar jag inte, men jag skulle uppskatta om termometern visade ytterligare ett par plus. Bara ett önsketänkande, om ni ville veta.

Det är måndag och jag är tillbaks på jobbet igen. Känns alldeles förträffligt. Har haft en superbra helg och jag känner mig för en gångs skull utvilad denna måndag. Det är resultatet efter att spenderat såväl fredag som lördag kväll på hemmaplan utan en droppe alkohol. Känner mig nöjd med de val jag gjorde i helgen trots att jag förmodligen missade ett toppenkalas för Gäfvert och jag missade även mys med toppentjejer. Vi tar igen det helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback