Regn?



Imorse när jag trippade ner emot bussen trodde jag att denna dagen skulle bli en fin dag. När jag satt på jobbet kikade jag ut genom fönstret och såg regnet falla. Kom på mig själv at vara bitter för att det är så himla dåligt väder i detta landet jämnt. Men efter att jag rannsakat mig själv kom jag fram till att det faktiskt inte har regnat speciellt mycket på oss det senaste! Sol imorgon igen? Och med en närmare eftertanke, det hör väl till lite att det ska regna när hela Ale ska upp tll Furulundsparken, dansa och sjunga sig hesa till no tjaffs? Charmigt!

När jag kom hem från jobb och fika med Pettson knöt jag på mig löparskorna, stoppade lurarna i öronen och tog en löprunda runt Surte i regnet. Bara för att inte låta regnet vinna över mig!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback