Simmar lugnt!

Buuhuuuu! Ringde hem för att undersöka om mitt simkort kommit på posten. Men det har det inte gjort. Vilket betyder att jag kommer att känna mig handikappad ytterligare en dag. Känns långt ifrån okej. Ett uppvaknade från min sida. Man kanske inte ska leva sitt liv genom en iphone. Läskigt! Gjorde hur som helst, efter vissa påtryckningar från Carro, en polisanmälan på den igår och pratade med försäkringsbolaget idag. Så förhoppningsvis kan jag skaffa en ny iphone när ärendet är utrett. Men först, ge mig ett simkort. Ringde tre och dem sa att det skulle dyka upp imorgon ELLER på onsdag. Det värsta är att jag inte ens kan ställa klockan på morgonen. Mamma får väcka mig innan hon går till jobbet. Jag är tillbaka på låg och mellanstadiet igen. Suck. Men jag behöver nog lite avvänjning så jag ler och tuffar på. Utan simkort simmar jag lugnt kan man säga.


Kommentarer
Postat av: Carro

Där ser du, det kanske var värt att det var så jobbigt att anmäla ;)

2010-05-03 @ 19:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback