Söndagsjobb!

Helt underbart vad pigg och fräsch jag är idag. Längesedan jag kände mig såhär snygg. Nej, idag är en dag då jag tackar för att jag möter mina kunder över telefon och ingenting annat. Skönt att slippa möta dem facetoface. Det räcker med att möta dem med min charmiga wiskeyröst. Nä, riktigt så illa är det inte! Jag mår förvånansvärt bra och är glad över att vara på jobbet och göra nytta. Hade jag inte jobbat hade jag förmodligen spenderat en hel söndag i sängen eller på gräsmattan i solen, till ingen nytta alls. Ska jag ha råd att försörja min älskade syster och fixa vinglas och chipsskål till bästaste BM så gäller det att ligga i på jobbet! Vad gör man inte för sina små prinsessor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback