Spänning.

En lång diskussion med min älskade älskade familj gjorde att jag kom i säng tillräckligt sent igår för att känna mig som ett monster när klockan ringde imorse. Detta resulterade i att jag sov aningen för länge och fick springa till bussen. Tur att jag var i tid och inte bussen. Sjukt att jag till och med har börjat räkna med att bussen är sen. Kan tycka att det är att göra det lite väl spännande på morgonen. Har bussen gått, eller inte? Sedan kan man ju fundera på hur roligt liv man har om man behöver göra bussresan på morgonen spännande, genom att gå ett par minuter för sent hemifrån. Det är inte så tragiskt som det låter…! För egentligen är mitt liv just nu mer spännande än någonsin. Love it!

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback