Tåget körde över mig.



Hur trött? Jättemegahurmycketsomhelst trött. Känns som om ett tåg har kört över mig. 4 minutersintervaller, styrka och backträning... jag som hade en liten förhoppning om att vara hyffsat i form. Bara att tugga vidare, nu vet man att det finns en del att jobba på. Lätt att motivera sig med andra ord. Hej mitt andra hem, Sportlife Ullevi!

Väldigt mycket träning nu kan tyckas. Men jag skulle våga påstå att mitt liv inte är som det ska utan träning. Jag älskar att träna och mår bra av det. Därför har jag också svävat iväg en sväng och är lite sugen på att sätta tänderna i en utbildning för att bli personlig tränare. Både för min egen del och för andras. Tål att funderas över.

Dags att krypa ner under täcket!

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback