Tiden förändras och vi med den.



Syster yster har pillat lite med färg och form här. Skönt att få lite annan färg på tillvaron kan jag tycka. Älska förändringar! 

Yesterday blev det spontanutgång med grymma girls, Johanna, Terre och Jensan. Det var på trädgårn det hände. Lite galenpanna, lite kortspel och det var gasen i botten, som vanligt. In till stan, en sväng om på dansgolvet, en hamburgare på Max och jag vaknade som så många gånger förr med Johanna bredvid mig. Tänk förr när man sov över hos varandra, cute. Så kändes det imorse när jag vakna. Det enda var att filmkvällen byttes ut mot utekvällen och saften byttes ut mot vin. En härlig morgon med kaffe, lite film och tjöt sedan var det dags att byta skepnad och möta upp söta Amelie för fika. Släpade sedan min trötta kropp till gymmet för att göra lite nytta. Glada damer inspirerade mig och det blev ett riktigt givande och bra pass, trodde jag aldrig. Sedan stod maten serverad och soffan lockade till ett par timmars sömn. Redo för att möta morgondagen!

xxx 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback