Toka

Dagarna går, veckorna går och imorgon är det fredag igen. Hur sjukt är inte det? Känns riktigt bra faktiskt. Och helgen ser till min förtjusning riktigt lugn ut. Minst sagt välbehövligt för fröken Karlsson. Dags att tagga ner. Försäsongen börjar snart. La la la, lagfest. Ser ut att bli en grym säsong med grymma brudar.

Steg upp i tid imorse, läste lite i min bok och sedan begav jag mig i strålande solsken till gymmet. Körde ett konditionspass innan jag trippade vidare mot jobbet. Har känt mig halvrisig idag. Why? Ge mig ork. Jag är nog helt enkelt inte gjord för att jobba sådana här tokiga tider. Fast egentligen tycker jag att det är ganska skönt. Gymmet är ju helt öde på morgonkvisten och jag kan göra precis som jag vill utan att behöva vänta. Underbart!

Jag saknar fortfarande ett simkort och jag börjar bli riktigt stressad över att det aldrig dyker upp. Jag vill kunna skicka sms och prata med mina vänner utöver Facebook. Lös det nu liksom. Hur svårt kan det vara att skicka ett förbaskat simkort? Frustrationen börjar smyga sig på mig. Men jag ska behålla mitt lugn!

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback