Trötter!

Vaknar upp, tror först att det är lördag, inser sedan att det är torsdag, blir förundrad över att klockan inte har ringt och tittar yrvaket på min mobiltelefon. Klockan står på 05:26 och klockan har inte ringt. Vanligtvis ringer den 05:15 eftersom att jag är världsmästare på att ställa om klockan och znoosa. I ett svagt ögonblick imorse ställde jag klockan och slumrade till. Jag är inne i en period då det är värt att äta frukosten på bussen om man får sova tio minuter längre på morgonen. Vanligtvis är jag tjejen som går upp en timme för tidigt för att kunna äta frukost i lugn och ro, dricka kaffe och surfa lite på morgonkvisten. Det brukar vara min lugna stund på dagen. Men efter 13 dagars jobb är inte ens jag kaxig. Ska bli skönt att stämpla ut och göra fredag imorgon. Ser ut att bli en lugn och skön helg. Me like!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback