Spjutkasstare.



Igår efter jobbet tog vi en utflykt till Stenkullen för att det ångestladdade coopers test skulle bli överstökat. Jag var trött redan innan jag kom till Stenkullen. Vem har uppfunnit den orten undrar jag. Världens ände? Men den gyllene trion samarbetade fint och kom tillslut fram i vanlig ordning. Tjejer, snart rider vi på en vit häst till Torpa!

Finns en del att jobba på när det gäller konditionen tydligen. Men det ska jag lösa. Sen att jag är en mästare på det där med friidrott det har vi ju länge vetat om. Men att jag var en sådan mästare på spjut... Vem kunde ana det? Jag har ju helt klart talang, om jag får säga det själv alltså! Jag kanske inte kan spela innebandy, men kassta spjut, det kan jag! 

Efter att ha tagit ut mig fullständigt på coopers och bidragit med diverse spjutkasst i femkampen var det dags att bege sig hem till Carro. Fick i oss lite thaimat innan jag duschade och svidade om för afterwork. Mötte upp mitt härliga gäng på incontro, ett ställe där jag aldrig har varit men definitivt kommer att gå till igen. Några cider senare närmare bestämt klockan ett stämplade jag ut och drog mig mot centralen för att ta bussen hem. Eftersom bussarna som vanligt inte jobbar med mig slutade det med att jag tog en taxi hem. Snart har man gångavstånd hem. Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback