Återigen måndag.

Så var det måndag igen. Tiden går fort när man har roligt. Lördagen gick alldeles för fort. Matchen gick bra, då är det roligt med innebandy, kvällen spenderades med vänner av bästa slag. En blandad kompott av gamla och nya vänner gjorde min kväll fantastiskt lyckad. Synd att tråkigheter uppstod och man får ännu en bekräftelse på att man aldrig går säker i denna stan.

Pigg är väl inte rätt ord att beskriva min gårdag med. Men jag var på kalas och kramades med mina fina och sedan städade jag i mängder. Det behövdes eftersom att det såg ut som om att det vart barnkalas i lägenheten i lördags. Min matta var full med krossade salta-pinnar efter Jonnas roliga lek, "dra längsta pinnen". Men att städa lägenheten var inget problem efter en sån lyckad kväll.

Klockan sju imorse stod det S-core på schemat och jag vet inte hur många gånger jag funderade på vad jag tänkt när jag bokade det passet tillsammans med Eva. Men jag drog mig upp och det är jag otroligt nöjd med. En fantastisk måndag. Nu är det snart dags att kila hem från jobbet och ladda för innebandyträning.


Kommentarer
Postat av: Jonna

HAHA ja just det. Sorry... men det var Wallens idé från början:)

2010-11-15 @ 17:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback