Back.



Önskar att jag haft en veckas semester till. Men man kan inte få allt och jag kan inte med ord beskriva hur nöjd jag är med min vecka i Egypten. De underbara dagarna avlöste varandra och jag hade inte kunnat njuta mer än vad jag gjorde. Vänner av bästa slag, sol och värme i mängder, god mat och upplevelser som slår det mesta. Det kallar jag god kvalitet på livet. Jag har tagit närmare 500 bilder och så fort jag orkar ska jag ha bildregn här.

Nu sitter jag på jobbet och hör regnet smattra emot rutorna. Jag drömmer mig bort till mina 35 grader, kamelridning, kristallklart vatten, koraller och fiskar. Men kan inte låta bli att njuta över att få smaka "normalt" kaffe och tycka att regnet kanske är lite mysigt. Då är man nöjd med sitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback