Det glittrar.



Om en månad har jag semester igen. Då ska jag och min mamma åka till Köpenhamn. Det längtar jag efter. Men fram tills dess ska det jobbas och imorgon och två veckor framåt ska jag på utbildning på jobbet. Nu ska jag lära mig faktura.

Dagen idag har varit bra. Några orosmoment tynger mig och att ha kompisar som inte mår bra är inte roligt. Men jag känner att jag börjar få ordning på mitt eget liv och det är ett steg i rätt riktning. Semestern gjorde sitt. Att mina kollegor säger att jag går runt med ett leende på läpparna igen är förhoppningsvis ingen tillfällighet. Någonting gör att jag glittrar lite extra just idag.

Ikväll väntar träning och sedan ska jag bums i säng för att orka suga åt mig information resten av veckan! Dessutom är det innebandy hela veckan lång. Tre träningar och två matcher. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback