Kalas.



Min kära far är på ingång och igår har jag världens kanske mysigaste kväll med släkt och fina vänner. Tårta, kaffe, kärlek, mys och idol, precis lagom en fredagkväll efter en veckas jobb. Tack ni som gjorde min fredag.
Imorse ringde klockan tidigt, har man tvätt-tid så har man. Jag fick snällt kliva upp. När jag ändå var uppe kände jag att det var onödigt att göra om det jobbiga proceduren att ta sig upp ur sängen så istället knallade jag till gymmet. Efter det myste jag ner mig i soffan med frukost samtidigt som jag väntade på att tvätten skulle bli torr. Nu väntar jag den andra delen av släkten som kommer över på lite fika. Sedan blir det kalas på landet och efter det förhoppningsvis en mysig kväll med tjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback