Lördag - Gameday.



Då var det dags igen. Ingelstad gästar Torpa. Och får jag inte spela så ska jag pusha, peppa och skrika fram mina tjejer till vinst. Jag vet att vi löser det idag! Så är det bara.

För övrigt så har det varit en händelserik och bra vecka. Jag känner mig samlad, laddad för vad livet har att ge och stundtals mår jag riktigt bra. Människor i min omgivning får mig att stråla. Att ta varje dag som den kommer, att gå upp på morgonen och vara redo för en ny dag och att känna att man bara vill leva, det är en fin känsla. Den känslan kommer och går, men det viktiga för mig efter denna lite deppiga period är att känna att känslan finns kvar. Hösten är inte en dans på rosor, men det blir minsann vad man gör det till. Att återigen ha den jag älskar mest på jorden ett stenkast bort, vilket innebär två minuter på cykel känns alldeles fantastiskt. Du är bra!

Igår var en bra dag
. Jag är laddad. Game on. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback