22 år.



För ett år sedan var jag mitt uppe i ett hysteriskt hektiskt liv där jag jobbade som projektledarassistent åt min pappa. Jag pendlade mellan stockholm och göteborg två dagar i veckan för att samtidigt hinna med att spela innebandy med min moderförening Surte IS. Tanken var att i mars månad 2010 flytta fotfästet till huvudstaden och för att bosätta mig där. Jag hade en födelsedagsfest med nära och kära som blev väldigt lyckad. Vi avslutade kvällen som så många gånger förr på Parklane.

Tiden förändras och vi med den. Ett år senare sitter jag på Telia soneras kundtjänst, bor i min egen lägenhet i Göteborg och spelar innebandy i IBF göteborg. Tog ett beslut om att stanna kvar i Göteborg, vilket är ett beslut som jag aldrig kommer att ångra. Jag har haft ett helt fantastiskt år, fått lära känna underbara människor och njutit av varje sekund (mer eller mindre). Möjligheten till jobb i Stockholm har inte försvunnit och det är jag otroligt tacksam för. Jag lever och lär och just nu lever jag som bara den. 

Tack alla ni som förgylt ytterligare ett år av mitt liv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback