En vecka.



Det är måndag och jag är en pigg tjej. Helgen var händelserik och bra. Spenderade fredagen med Hanna, fika, idol och te. Hela lördagen ägnade jag åt mina innebandytjejer. När jag tar kloka beslut så är jag extra nöjd med mig själv. Vaknade av solens strålar på söndag morgon och begav mig ner på stan för fika, shopping och mys. Slutligen blev det kalas för min älskade syster hemma i Surte.

Idag jobbar jag sent. Det är nästan det absolut värsta jag vet. Hann med ett pass på gymmet imorse innan jobbet, samt röja upp i lägenheten. Missar kvällens innebandyträning och det ger mig en liten tår i vänsterögat. Och eftersom schemat skriker sena tider hela veckan har jag fått trixa för att få träna tisdag och torsdag. 

One week to go! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback