Onsdag

Ja, jag shoppade igår. Fick med mig en efterlängtad svart stor halsduk och ett par ljusgråa benvärmare. Nu gäller det att börja förbereda sig för vintern. Min zebrahalsduk har återigen hittat hem och som jag har saknat den. Jag tycks ha fått någon form av mani för halsdukar. Vet inte riktigt vart den kommer ifrån, men det är ganska varmt och behagligt så att jag klagar inte.

Något jag däremot kan klaga över är mina ben som inte alls jobbar med mig dessa dagar. Efter två tuffa innebandypass strejkade dem rejält imorse och den tänkta löprundan fick ställas in. Knappt att min cykel rullade framåt trots nedförsbacke påvägen till träningen. Hur jag ska ta mig till Hanne efter jobbet är en fråga som jag ställer mig själv. Skam den som ger sig.

Alloha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback