Beautiful day.



Jag bestämde mig redan igår för att rivstarta denna dagen på Sportlife Domkyrkan. Allt talade emot mig när klockan ringde men jag tog mig upp ur sängen Jag insåg att niagarafallen tagit plats över Göteborg men bestämde mig för att det inte skulle få stoppa mig. Pallrade mig iväg till vagnen och körde ett konditionspass följt av lite styrka och en sväng i solariet. Efter en sådan start på dagen kan jag inte må annat än bra. Hann slänga in två maskiner tvätt, äta gröt och måla naglarna innan jag tog mitt paraply och stegade iväg emot jobbet för lite övertid innan ordinarie arbetstid. Det gäller att vara effektiv.

Idag är en dag då det känns som om att jag har vingar. Jag känner att det är en bra dag, trots regn och jobb. Ingenting kan stoppa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback