En strålande dag.

Solskenet som befinner sig över Göteborg är hemskt uppskattat. Jag började jobba 10.15 och hann dessförinnan med ett pass på gymmet. Underbar start på dagen, om ni frågar mig. Jag befinner mig idag i något slags lyckorus och känner mig alldeles full med kärlek. Saknar dock att ha mina aldra närmaste nära mig. Pratade med min älskade far innan jobbet och fick ett sting av saknad, hade en sms-konversation med min mor som befinner sig i Grekland och tackochlov så kommer hon hem på torsdag. Då ska jag kramas med henne. Sedan saknar jag mina fina systrar och min underbara halvpappa hemma på Herrgårdsvägen. Jag är en stolt storasyster när jag ser vilka fantastiska småsystrar jag har. Behöver åka hem till Surte och en resa till huvudstaden och min pappa hade deffinitivt varit nödvändig.

Massa Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback