Finafinaonsdag.



Igår var ju min tanke att ta en lång löprunda för att jogga av mig diverse känningar... Varför kan jag inte bara inse att min kropp behöver vila istället? När jag kom bort till Skatås och skulle springa vidare emot Munkebäck strejkade min kropp så mycket att min löprunda blev en promenad. Ett bättre allternativ hade varit att ta en promenad från början. Snacka om att jag hetstränar. Måste sluta. Men det var skönt att få lite luft och kroppen känns betydligt bättre idag. För väl! Samtidigt som jag gjorde detta gick tvättmaskinen på högvarv.

Sedan kom min fina vänn Malin för en myskväll. Vi bakade scones, kollade på Idol och hade sleepover. Riktig tjejkväll. Nu är jag laddad som sjutton för en dags praktik innan det blir game.

Sedan upptäckte jag en annan galen grej igår... Mer om det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback