Går inte att ta på.



Åh. Man ska lära av sina misstag. Hade jag kunnat ta på vad som inte var som det skulle idag på matchen så hade jag inte haft ett problem framför mig. Men nu ska jag grubbla lite på det under morgondagen tänkte jag. Sedan ska jag ha en innebandyfri helg. Jag hoppas att det blir en regnig och blåsig helg så att jag kan kura ner mig i en soffa med fina människor som jag tycker om. Jag vill ha god mat, mycket mys och loads of love.

Kanske blir en sväng till Liseberg för lite femkamp imorgon efter jobbet med fina arbetskamrater. Det är upp till vädret. Jag har förvanat soffan utifall att det skulle bli dåligt väder.

Dags att ta en dusch och bädda ner sig. Imorgon är det fredag och hade det funnits en "gillaknapp" här hade jag tryckt.

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback