Kungarna av Tylösand



Igår var det premiär av
Kungarna av Tylösand och självklart satt jag och Malin bänkade framför detta pinsamma program. Malin nämnde att någon av deltagarna kom ifrån Kungälv och jag aktiverade mina sinnen för att försöka komma på vem det kunde vara. Jag får upp en bild med en av killarna med en gitarr, sjungandes på näthinnan. Men jag har svårt att placera killen, varför skulle jag känna igenom honom?... Och ni vet, när man har fått för sig någonting och inte kan komma fram till svaret måste man bara få fram svaret. NEMO. Där slog det mig. Han är lik en kille som jag träffade för länge länge sedan under gothia cup i innebandy. De året jag själv var med och spelade. Grabbade datorn och sökte på google i hopp om att det faktiskt inte skulle vara han. Mer pinsamt program får man leta efter. Namnet på killen var Nemo. Sjukt. Jag har varit tillsammans med en kille som på den tiden spelade i samma lag som Nemo och kommer ifrån Stockholm, Värmdö, där min pappa bodde förr. 

På den tiden var Nemo en skitgullig kille med stora musikaliska talanger. Han var en gud på att sjunga. Jag upplevde honom som en blyg men väldigt smart kille. Nu är han med i det här otroligt pinsamma programmet och jag satt mest i soffan och skämdes över deltagarna i programmet men kände även lite sorg. Det är lätt att dömma, men är man med i ett sånt här program så blir man dömd. Tyvärr! Men jag ska deffinitivt fortsätta följa programmet. Inte för att det är bra, mest för att det är pinsamt och för att jag inte kommer att kunna slita mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback