Måndag IGEN.



Jag hade önskat ett par dagar till ledigt. Men man kan inte få allt. Jag hoppas att mitt huvud kan vända taggarna inåt och jobba med mig istället för emot mig. Jobbar sent idag 11.15 - 19.45. Detta innebär att det blir ilfart till träningen efter jobbet för att hinna vara med ca en timme. Ny vecka och nya möjligheter.

Igår kväll åkte jag hem till min älskade familj och blev ompysslad. Mat på bordet, efterrätt till det, en bra film oh massor utav mys. Där kan man inte annat än att trivas. Imorse väkte min mor mig tidigt och jag släpade med mig diverse höststövlar och en lite varmare jacka hem till mig. Hösten är ju tydligen här. Väl hemma kröp jag ner under täcket och somnade som en sten. Sedan har jag ägnat morgonen åt att pilla lite med lägenheten. Nu intar jag kaffe och försöker komma i fas för att orka denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback