Uppochner.



Ja, men Hejsan!
Min hjärna snurrar både åt sidorna och uppochner samtidigt.
Jag vet inte riktigt själv om det finns någon logik i det,
men det känns inte heller som om att det finns logik i allt det
som tryckts in i min hjärna dem senaste 24 timmarna.
Efter igår kände jag att jag var med på banan, att denna
utbildning var en lätt match. Men idag har jag ångrat mig.

Man får ångra sig!

Efter dagens utbildningstimmar blev det gym och innebandy.
Carro släppte mig påvägen efter träningen. Underbart att slippa åka vagn.
Egentligen är det inte världens grej. Men sånt som förgyller dagen.
Sedan var jag så trött att jag gick förbi min trappuppgång.
Det var långt ifrån okej när jag insåg att jag gått förbi den.

God natt finisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback