Lill-fredag

Skytten

23/11-21/12

Du gör vad som faller dig in och det passar inte alla,
så det finns en viss konfliktrisk.
Rolig torsdag.

Fantastiskt rolig. Ätit keso och wokgrönsaker till lunch och jobbar så att svetten rinner. Rolig torsdag har jag hört. Det är desto roligare att jag ikväll gör helg. Eftersom att vi har en inplanerad trip till Karlstad i helgen. Nu kanske ni tror att jag ska åka till Karlstad och leva rövare. Och det ska jag, jag ska leka rövare på innebandyplanen. Eller ska jag det? Vi ska hursomhelst spela Kallsta Open, vilket innebär att jag ska till Karlstad och spela innebandy. Att möta det damlag som är tippade att vinna elitserien känns bara spännande. Idag ska vi träna försvar på träningen. Någon som fattar varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback