Måndag



Det är måndag igen. Helgen kom och den gick lika fort igen. Sorgligt nog. Fast jag är riktigt nöjd och mår strålande så jag ska egentligen inte klaga. Apropå att klaga så ringde min mor från Grekland igår och gnällde lite för att det inte blåste någonting, det blir så HIMLA varmt då nämnligen. Jag kände i det ögonblicket att jag var hemskt nära att slänga på luren. Hade det inte varit för att jag inte pratat med henne på enochenhalv vecka så hade jag nog gjort det. Men istället sa jag att hon gärna kunde komma hem för att här hemma, här blåser det nämnligen. Hon verkade inte lyssna när jag sa det.

Sitter på jobbet och dricker te i hopp om att få igång min obefintliga blodcirkulation. Fryser som bara den, har bara mig själv att skylla då jag cyklade ifrån mitt hem utan tjocktröja imorse. Är huvudet korkat så får kroppen lida. Eller? Dagens största fråga är om jag ska våga slänga iväg ett sms eller om ett sms är ett för mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback