Härliga onsdag.



Idag är en helt fantastisk dag och jag kan inte låta bli att gilla hösten, trots dess kyla. Jag är ju faktiskt ett novemberbarn, även om jag många gånger har svårt att förstå det. Började dagen med att ligga kvar och dra mig. Klockan var ställd för att kila till gymmet men kroppen var inte riktigt med mig på det. Istället tog svepte jag in mig i en varm jacka och andades frisk luft samtidigt som jag gick runt Lunden. Efter det blev det frukost och en cykeltur till jobbet. Det härliga med att börja lite senare är att jag hinner ta in den bästa stunden på dagen som enligt mig infaller på morgonen! Dagen på jobbet har varit overkligt lugn och jag bara tackar, läser Cosmopolitan och njuter av en lugn onsdag.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback