Glad Påsk.



Sitter på kontoret i Gårda och arbetar. Jag tittar ut ser sol, blå himmel och ännu mera sol. Jag lever just nu på gårdagen. Tog oss ner till Falkenberg i torsdags efter jobbet. Mat, vin och tjejsnack, sedan somnade vi som klubbade sälar i god tid före midnatt. Man kan kalla oss tanter, men vi var utvilade igår morse. Jag steg upp och tog en löprunda i strålande solsken och ljuvlig vårvärme. Frukost och sedan ut för att fånga solstrålar innan jag begav mig hemåt för släktmiddag. Efter ett par timmar med släkten somnade jag på soffan hemma i Surte. Underbart att få komma hem och mysa med familjen.

Hann med en lång promenad i Surteskogen innan jag satte mig i bilen in till stan för jobb. Samtalen lyser med sin frånvaro och jag är glad att våra kunder njuter av en påsk ute i solskenet. Det hade jag också gjort om jag inte hade jobbat.

Glad påsk mina fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback