Mitt Favoritlag.




Jag har alltid sagt att fotboll är så lite min grej det kan bli.

Min tränare ifrån Surte sa en gång:
"Linda, inte för att vara elak, men du är det minst talangfulla spelaren jag sett i fotboll"

Nya utmaningar är härligt och igår stod jag med benskydd och fotbollsskor i regnet på Heden.

Innan signalen för avspark gick funderade jag på vad sjutton jag gett mig in på.
För en sekund slog det mig att jag kanske skulle lägga benen på ryggen och rymma.
Men jag stod kvar.

En fläskläpp senare gick slutsignalen och vi gick segrande ur denna kamp.
Jag ångrar inte en sekund att jag givit mig in i detta.
Kommer att bli hur kul som helst!

Mitt Favoritlag kommer att göra succé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback